Sommar diet!

Tjena!
Imorgon ska jag göra mig ett försök att börja med (fightline diet fuel), och bytta ut frukosten till det, då man förbränner mer på morgon/förmiddagen. och vara stenhård nu 2 månader fram, hur fan det nu ska gå till  och hoppas att man kan hinna gå ner en 10, 15 kilo tills den 2 juli. Så man kanske kan va fin på bröllopet :)
Har en kompis som gick på detta i 2 månader, ungefär efter detta schema
*Frukost
fightline diet fuel
*Lunch
1 Burk kessela
*Middag
vanlig middag
*Mellanmål
Kessela
sen sprang han en del! Och han gick ner 20 kilo på två månader det tycker jag är lagom :) Så jag sattsar väl lite på det :) Så får se om man lyckas gå ner någonting tills mitten av sommarn.
See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0