Beställt en klänning till :)

Tjena!
Nu har jag precis kollat klart på baksmällan! Lite smått besviken, efter att alla säger att den ska va så jäkla bra. Men så jäkla bra tyckte inte jag att en var :( Visst den var OKEJ.. men inte så bra som alla säger att den ska vara. Håller tummarna på att tvåan är bättre..
I förra veckan fick jag min bruna klänning som jag beställt! Men i dag hitta jag en annan som jag beställde, som jag tyckte var riktigt somrig. Så håller tummarna för att den passar, för den bruna var lite stor. Men förhoppnings så passar denna :)
Så jag längtar till den kommer :) Hoppas bara att dom inte strular, så att jag hinner få den innan bröllopet. Sen är det skor som ska inhandlas :)
Jag fick reda på vem jag ska dela rum med på natten, blev glad för känner ju dom tre sen den ena killen känner jag ju inte.. Men gämnar ut sig imed jag känner dom andra tre =)
Natti!!
See yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0