Milkshake!

Goddagens!
I morse ringde dom från jobb och frågade om jag kunde jobba i morgon. Hälsovårdsmyndigheten skulle komma någon dag så det behövdes frosta av frysar & kylar. Men C tar hand om kylarna & frysarna så gör jag baguetter och sallader som vanligt. Skönt!
I eftermiddags åkte mamma och pappa till hörby för dom skulle passa Bastian. Så jag kolla på en hackande Crossroads, vete fan om det var filmen eller det är mamma & pappas dvd som är kass. För tycker alla jäkla filmer hackar på deras dvd. :(
Mamma & pappa tog med sig mat hem till mig! Milkshaken som dom har på Helens jobb är god :) banan&choklad :P
Men nu blir det lite facebook och sen blir det sängen så jag kommer upp vid 05:45..
Nattii!!
Min lille vovve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0