50 osthalvor & 50 skinkhalvor

Hej på er!
När jag kom till jobb i morse blev jag glad, när jag såg att det var Lotta som jobba. Hon är underbara att jobba med! Man känner sig mindre stressad när man jobbar med henne. Sen blev man glad oxå för där var inte så många beställningar :) Det var bara en beställning på 50 osthalvor & 50 skinkhalvor. Så det var ju ganska okej :) Sen fick jag sms från Sandra & Jessie, som kom inom o handla frukostbullar och sa hej :) Alltid kul när där kommer folk man känner :) Efter sallader och baguetter & grönsaker va upp skivat så kunde jag åka hem.. Dom sa att jag kunde gå hem lagom när min buss hade gått. :/ Så jag ringde mamma så kom hon och hämtade mig :)
Nu i kväll så gick jag ut för o se om jag kunde hitta månförmörkelsen men hitta den inte.. Tråkigt, kunde ju va kul och se :)
Men dagen har varit lång så snart blir det krypa ner i sängen och dröma sig bort..
See yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0