Godkväll! I kväll var jag hemma hos Lotta ...

Godkväll! I kväll var jag hemma hos Lotta och Dan, o blev klippt av Petronella. Hon är den som förstått mej bäst, när det gäller hur jag vill ha mitt hår. När hon var klar så våga hon mitt hår och fixa mitt hår. Riktigt nöjd :) När jag kom hem o mamma såg håret, hon har ju inte klippt så mycket :/ Fast hon har ju tagit en bitt :P Så nu ska jag försöka att ligga still i natt så jag kan behålla min frisyr. Men återstår o se hur håret ser ut i morn. :) Natti på er


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Cool header du har! =)

2011-04-07 @ 09:43:49
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Kan du inte lägga upp en bild före och efter ? så alla kan se :D

2011-04-07 @ 11:59:46
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Annis

Suneeta:Tack så mycket :)



m3lind4:Fick ingen bra bild på håret, så det blir ingen bild :)

2011-04-09 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0