Skön fredagkväll :)

Igår var mamma & pappa på julmiddag hos någon boul vänner. Så då passade jag på att städa klart mitt rum, pausa när det var dags för idol men sen fortsattes det med storstädning på rummet :) Blev lagon färdig vid 2:00, så då var det bara att slänga sig i duschen. Hade lagt i mitt nya chrismas påslakan, finns ju inget skönare än att lägga sig ny duschad i en ren bäddad säng.. Första gången på 100 år känns det som att jag hade vita (creám) färgade lakan i sängen. Återstår att se hur länge dom får va vita :) Mamma o pappa tyckte att jag kunde väl vänta att duscha tills i morgon (idag), klockan var ju så mycket?! Men då hade ju inte sängen varit ren bäddad längre ;) Så kom i säng vi 4:00! Precis när jag lagt mig så kom jag på måste släcka julstjärnan, sen när jag lagt mig igen och släckt ljuset så låter det i musfällan så det var bara upp o ställa in musen på toa. Sen kunde jag äntligen somna :)
Tycker denna bilden är så söt på alla valparna!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0