Köpt gitarrställ till min nya gitarr!

Somnade vid 4:00 någon gång i natt och vaknade vid 10:35 idag! Var ganska pigg. Så sprang ner kolla när vi skulle på middag hos Erna & Leif och då kommer mamma också upp så det blev att sätta på kaffe till dom, sen satt vi oss o käka frukost. Vi skulle va på middag 15:00 så det var duschen för vissa och jag gick o kläde på mig och gick o slöade tills vi skulle åka. På vägen till bjärred åkte vi inom nova, jag skulle köpa raketer och gitarrställ! Så man slipper ha den ståendes mot en väg eller liggandes på bordet.  När vi kom till Erna så var kusin och kusinbarn där, så vi käkade god middag! Stek, potatis och sås, Mums va gott!!! Sen blev de risalamalta och saftsås till efterätt. Men ska jag va ärlig tyckte jag att grannens  hemma gjorda saftsås och risalamalta var godare som jag åt på julafton :) Efter all mat satt vi oss i stora rummet o började på gottebordet isället :) och kollade på shrek 3 tror jag det var :/
Gitarr och gitarrställ!
När jag kom hem eftermiddagen satt jag upp mitt nya gitarrställ :) Och satt o förskte lära mig lite akord och vad  akorden heter.. Man lärde sig ju något nytt akord sen va dom heter det minns jag ju inte.. haha.. bra man vet va man ska spela xD Så det är typ vad jag gjort idag :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Spännande att du ska lära dig gitarr! Lycka till :)

2011-12-27 @ 06:38:21
URL: http://dellgrens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0