If you give a little love, and you will get some love back!

Tjena på er!
I dag var första dagen på jobb ( gammla praktiken), det gick riktigt bra. Allt som jag varit orolig för innan släppte när jag kom ditt, då min kollega sa att dom redan fixat allt det. Kom till jobb 6:15 då var det dags att dra fram alla grönsakerna, och börja göra ost/skink halvor, 5 min efter jag lagt ut dom i butiken så var där en inne o köpte alla halvor :) så det var bara att göra några till. Sen blev det att göra klämmor/ baguetter med olika pålägg. Efter klämmorna/baguetterna var klara så var det dags att ta tag i salladerna, =

Kp = Kyckling pasta
K = Kyckling
Rp = Räkor pasta
R = Räkor

Sen fick jag fylla på grönsaks boxarna så man slipper stå o skiva grönsaker direkt man kommer på morgonen. Sist blev det att sopa och tvätta golvet. Sen var jag klar med det jag skulle, så då stod jag i kassan lite inna det var dags att åka hem.  Något som jag tycker är viktigt när man står i kassa, är att man är trevlig till ALLA kunder, fast dom i bland kan vara riktigt otrevliga. Men sen blir man ju själv änu gladare när folk kommer in i butiken och är glada och trevliga.
Så tänk på att när ni jobbar med människor att va trevlig och kanske ge ett vänligt ord, det kan va det som gör den personens dag lite bättre :)

Ha en trevlig kväll allihopa <3

If you give a little love, and you will get some love back!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Annis! Bra jobbat! Im proud of you!

:)

2011-04-13 @ 20:57:38
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: martina

hej ann!! har inte sett att du haft blogg. ska deffinitivt börja läsa den nu :D Hoppas allt är bra med dig..

2011-04-13 @ 21:04:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Annis

Tack! Sandra :)



Martina har haft blogg ett år eller nått, det är bara det att man skriver i bland några inlägg sen dröjer det ett bra tag till nästa :) Men ska försöka skiva lite oftare nu. Föresten filma ni när Karolina sjöng på Milos dop?

2011-04-13 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0