Fredag 14/5

Tjena!
I dag kom jag inte upp 09:45 som jag hade tänkt mej, var så trött och ville sova längre :) Så jag sov till (våra bästa år) började.  Satt i gång virus programmet innan jag sprang ner och käkade frukost.  Sen ringde jag upp lite folk som ringt på morgonen när jag sov. Sen satt jag igång med vad jag bestämt mej för o göra. Stoppade in en maskin tvätt. Sen börja jag leta upp påslakan och örngott men hitta fan inte örngotten till påslakanet :S Så fick tvätta mitt MIF- Redhawks påslakan. Så det kunde bli rent i sängen :) Och har dammsugit mitt rum, skulle dammsugit lite ute vid pappas kontor oxå men vid 22:00 när jag skulle börja dammsuga så skulle dom sova.. Så det blir dammsuga ute på pappas kontor i morgon. Och nu har jag hunnit duscha oxå innan  sängen.
Finns inget bättre än att vara ny duschad och gå och lägga sej i en ren bäddad säng :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med dig! Supermysigt att vara nyduschad och lägga sig i nybäddad säng :D

2010-05-16 @ 23:42:30
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0