Fredag mys..

Tjena!

Nu har jag hittat en dator, så jag kan skriva om dagens aktiviteter.

I morse ringde Malin o väckte mig vid 08:56. Då gick jag upp o börja packa, och sen käka jag frukost. Sen körde ´mamma mig hem till Malin. När mamma åkte hem, så gjorde jag o Malin våfflor med sylt och grädde, mums :P
Sen kollade vi lite tv och vilade middag. Malin går på USA tid nu, så hon ha varit svin trött hela dagen.. :) Gun, Alf och Ida kom hem vid 18:00 ungefär så då börjar Gunsan laga mat till oss. Nu i kväll kollade vi på lets dance, utom Álf han var inne i sovrummet och kollade på på spåret. Malin gick o la sig efter restultatet i lets dance.. Så vi andra har suttit o diskuterat en massa.. alf har varit så negativ i dag.. Nu har vi precis borstat våra tänder och Gun o Alf har gått och lagt sej.. Jag sitter vid datorn och Ida kollar på tvn. Så det blir väl gå och lägga sej snart kanske :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0