The Notebook!

I går följde jag med mamma ner till vårdcentralen. För hon skulle kolla upp under läppen som hade blivit jätte svullen. Dom trodde det var en allergisk reaktion, hon är ju allergisk mot nötter/mandlar. Hon hade ätit en negerboll vi kollade och där stod inget om nötter/mandlar. När vi sitter och väntar så kommer min gammla extra lärare med sin minste pojk Niels-Sigsten.. Han är så söt :) Så vi satt och snackade medans dom väntade och komma in..

 Han kallade sig själv för BoomBoom :)

Sen på kvällen så kollade jag på The Notebook, hade hört att den skulle va bra, så jag kollade på den. Jag tyckte det var en mysig och bra film.


Kommentarer
Postat av: Annica

SHIT sånt sött barn. Men namnet?

2010-03-11 @ 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0