Söndag..

I Dag har det varit en riktig slappe dag :) Mamma, pappa och jag har kollat på filmer, den första var ingen höjdare.. Och andra filmen kollade bara jag och pappa på, den var bra.. Var lite klydd i filmen plus att jag blev trött.. Så den hade nog varit topen om jag hade hängt med till 100 % :) Blir kanske att se Princess and the frog oxå i dag :)

När vi satt och käka så snacka vi om att det var jobbe dag i morgon. Pappa sa då städar du i dag gå på jobbet, mamma bara JASÅ..  Så tänkte jag YES så får jag vara ensam hemma halva dagen. Men mamma, nä tar det på tisdag i stället :S Då ska ju jag oxå i väg så då blir det inte att vara ensam hemma :( Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0