Lördag :P

Tjena!

Igår ringde brosan och väckte mig :S Så sen var det bara att stigga upp och käka frukost. Vi skulle va på middag hos moster vid 17:30 - 18:00 men vi åkte ditt tidigare  snacka lite skit innan dom andra skulle komma. Det blev hjortstek och klyfft potatis och murkellsås :) Var mycket gott. Sen fick jag min önskade efterrätt, vaniljkessela med digestive och hallon. Även det var riktigt gott :)  

Medans dom äldre satt och snacka i köket kollade jag på Melodifestivalen. Erik Saade - Manboy gick direkt till final  det var rätt tyckte jag :) Sen tyckte jag Hanna oxå skulle gott till final.. Men men.. Efter melo så börja dom andra ströma in i soffan... Och då var det dags och kolla på OS. Vi skulle köra hem dom andra så vi var hemma vid 01:30.. Då gick jag i säng och läste lite.. Kände inte att det var lönt att starta upp datorn..

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0