Pimpad blogg!

Idag vakna man 12:30, var trött som f*n men jag kom upp till slut :) Fick gjort lite denna dagen, fick bokat tid hos frissan. Har inte klippt mej sen slutet av sommaren,  :S så håret behövs verkligen klippas. Sen fick jag ringt o polisanmält kräket från tradera, nu ska han fan åka fast. Sen på kvällen åkte jag hem till Sandra, så vi pimpade bloggen.. Blev ju skit bra, blev nöjd. :)Så det är bara o komentera.

Nu sitter jag bara o snackar med lite folk på msn och lyssnar på Martina Mcbride.
Detta är första veckan på väldigt länge som man har lite att göra varje dag..

Måndag: Polisanmälan, Hem till Sandra.
Tisdag: Bara det vanliga fritidsgården
Onsdag: Frissan
Torsdag: Försäringskassan
Fredag: Hjälpa gamlingarna som håller i fritidsgården på fredagarna..

Det är ungefär min vecka :) Sen kan det ju alltid komma mer :D

Pöss o Kram  ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

superfin blev bloggen ;) vi äger på att pimpa bloggar :)

2009-03-03 @ 00:49:27
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0