Hemma i mitt andra hem!

Dagen började med  att man tog en dusch,  var helt oljig sen gårdagens massage. Så det behövdes verkligen:) Efter jag duschat, mitt hår var strävt o man likna en popad popkorn :S.. Sen var det möte med j på försäkringskassan. O det gick ju bra, men mycket av det hon sa tyckte jag lät klyddigt, men det ska nog gå bra  efter ett tag :) Efteråt  åkte vi o käka på anderssons O snacka lita med S. Efteråt åkte vi o handla lite, för jag skulle till mitt andra hem ;) Åkte hem till Nettan & Kim och vovarna :)

När jag kom hem så började jag elda i spisen å´ det var svårt o få fyr i skiten, men det tog sej efter ett tag.. Så nu blir det o elda så länge jag är vaken.. Så glöden inte hinner slockna allt för mycket.. Så lägger Nettan in i morgon innan hon drar till jobb. Kim kom o sa att han hade läst att energi drickerna innehåller häst piss.. men i den åldern tror man väl på allt man läser, vet hur jag själv var.. Kim satt o googla o skulle se om han kunde hitta någon info om det, för o övertyga mej. Men han hitta annat nasty skit, hitta bilder o på människor som har sex med djur :S
Hur lågt kan man sjunka med o sex med djur?? Då måste man ju va desterat.. eller??

Kände mig faktist snäll och duktig i dag, lagga mat till Nettan kom hem.. Tyckte ju att jag o Kim kunde äta nått annat än det VANLIGA... som är nudlar :) Så det fick bli körv o pantofflagröt :)

Och i kväll har jag bara suttit o snackat lite med lite folk på msn.. Så nu sitter jag bara o bloggar lite innan jag ska sova..

Natti natti..

Sleep well my friends  <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Det pratas om tjursperma och tjururin i energidryckerna också. Fråga Malin, hon kan sånt där. Och ja, folk som har sex med djur borde skjutas. Det kan ju inte handla om att vara desperat. Vilken desperat människa som helst skulle ju inte göra det. Nej, man måste vara hur sjuk i huvudet som helst. Och faktiskt förtjäna ett skott i pannan. Det är inte olagligt heller vet du... "så länge inte djuret lider av det". Vem fan ska bedöma om djuret lider? Usch, jag blir så arg!!!

Sorry för mitt arga inlägg. Men fan vad arg jag blir. Och klickar man på sånna länkar så stöder man industrin, tänk på det.

Du är snäll som gör mat åt Nettan. Jag tror att hon blev jätteglad.

Puss och massa kärlek!!!

2009-03-06 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0