Frissan!

Pappa väckte mig innan han åkte till jobb, så jag inte skulle försova mej. Låg o försökte somna om o klockan bara ticka allt närmre 09:00. Så det var bara att gå upp o äta frukost o borsta tänderna.. Sen bar det av till frissan o bli torterad.. :) Men som det gamla talesättet sägs (Vill man va fin får man lida pin) o det stämmer ju :) Blev slingor och klippning!

Har haft ont i min axel nu i några dagar, så jag åkte på mer tortyr, hehe.. fick tid hos min privata massör, ;) Var skit spänd överalt så massagen var inte hel skön.. Men den hjälpte ju, o det var det som var meningen.. :)

I morgon blir det o åka till mitt extra hem, o hålla Kim sällskap.. Eftersom mamsen (Nettan) jobbar sent.. Stannar där sen till fredag eller lördag.

Nu är klockan 0:56, så nu blir det ner o borsta gaddarna och sen ner i bingen.



Godnatt o sov gott blogg!

Glöm inte o komentera om ni är o hälsar på i min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Asså allvarligt...frissan OCH massage på samma dag! Vad är detta för lyx!? Så man blir helt avis ju...

2009-03-05 @ 11:32:38
Postat av: Sandra

du får ju lägga upp bild på hur håret blev åxå :)

2009-03-05 @ 22:39:54
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0