Torsdag kväl ::))

Usch ja.. Nu börjar man bli lite trött så här 23:44 på kvällen. Ska ha klockan på 07.00 i morgon så kan man ligga o dra några minuter. Jag är sjukt morgon trött.. Är det värsta på morgonen o lämna sin sköna goa säng.. :)
Men i morgon ska jag ha möte med Patrik på aktiv o  se va han har lagt upp för schema till mej. Men nu satsar jag på bjärred beach xD Så jag får se om jag har nått något av  mina mål då..  Men den som lever får se.. Så det blir o träna som sattan i morgon. Sen blir det väl bara slappa på kvällen med lite talang 2009 :) Och kanske någon film. Så det är vad som händer i morgon.



OBS!

Patrik Dellgren glöm inte att cykla i tid på tisdag :)
Detta var ju ganska kul.. Nu har jag fått min motion.. Bara din kvar xD


Natti natti..

Pöss o kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0