Varm dag!

Nu håller jag på o tvättar så man har rena kläder till helgen. Så ska väl så fort tvätten är torr börja packa inför i morgon. Ska åka hem till Annica & Johan i morgon, ska sova där för sen på lördag blir det åka på Malins och Kims examens fest.. Ska bli skoj :)

Var inne hos Peter på jobb idag o köpte byxorna som han lagt undan till mej. Sen var vi hos  Yvonne och Kattis i Oxie.
Dom bor där jag o min familj bodde innan vi flytta till sebbarp. Så jag fick se uteplatsen där vi bodde, var ju faktist ganska mysigt..Nästan så man skulle vilja flytta ditt ;) Men jag kan inte lämna Sebbarp -Eslöv. :) Har ju mina vänner här :) Sen stack Kattis och Daniel till stranden, så satt mamma , Yvonne och jag på gården. Gammlingarna drak kaffe och Ungdomen drak saft :) Så det var riktigt trevligt. Vi har ju inte träffat dom på flera år så det var ju jätte kul :) Sen körde mossan o jag o hämta pappa på jobb.

Så när jag kom hem var det så varmt på mitt rum så fick öppna några fönster på ovanvåningen o hoppades på att det skulle fläkta lite, men det ville det visst inte. Men nu 22:00 har det böjat o fläkta lite skönt med en svalkande vind :) 

Så det var dagens händelse. Nu blir det ner o ta tvätten och packa lite..

Pöss o adjö <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0