Söndag!

Söndag den 5 April.

Nu kom den Söndagen som jag väntat på i några veckor! Annis (jag) , Sandra och Jessie åkte till Center syd för o kolla på Måns Zelmerlöw, 14:00. Vi anlände två timmar innan han skulle stå på Scen, sen sprang vi runder o kolla lite i affärer. Sen plötsligt när man går mitt inner i folkhavet så känner jag en hand på min axel.. Då är det moster (Erna) som gick bakom. Sen mötte man på moster ( Gun) och Affeman. Sen gick Sandra o vi andra vidare till  mcdonkan för lite mat, innan Måns. Sen märkte vi att tiden börja springa i väg så det var o gå mot scenen o förbreda kameran :) Blev ju många bra låtar. Efter han sjungit stod vi kvar o fotade lite, väntan på att kön skulle bli mindre, men vi märkte att kön blev aldrig mindre (skratt)

När vi stod i kön hittade kusin (Malin) oss, så stod vi o snacka lite innan hon skulle fortsätta jobba. Efter lång väntan var vi äntligen uppe hos Måns, fick min ( HEJA MÅNS) tröja signerad och skivan. Sen blev även en kram :)
Sen träffade jag även min andra kusin (Annica) och en kompis till henne som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Sen bar bilen hemåt igen..

Tack för en trevlig dag töser!


Det var större delen av denna söndag..


Kommentarer
Postat av: Annica

Maria heter hon. Och vet du det tråkigaste?

Min väska blev stulen/borttappad på Centan så kameran är också borta. Inga bilder på Måns till dig. =(

2009-04-08 @ 08:29:42
Postat av: Sandra

De va kuligt annis :) synd man inte kunde gjort om de varje söndag, vi tre åka till center syd o kolla på måns :P hehe

2009-04-15 @ 15:51:01
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0